Wednesday 4 April 2012

:')

awak egt lagi tempat nie ?

ya nie tempat kita date buat kali terakhir . egt tak ? kite lepak sini lepas kite pegi umah diah . saya x sangka mase itu kali terakhir kite date mcm tuh kan :'(
awak still egt tempat nie ?
tempat nie selalu kite lepak time awak rehat maase keje kan ? kat sini kite snap2 gambar sampai kene hon dgn driver lori kat bawah tuh . haha . tapi sume nie dah berlalu kan :'(
awak kenal tempat nie ?
nie taman permainan yang kat taman awak tuh . egt tak dulu kite pena gaduh kat sini sebab awak x bagi saya tgk hp awakk :( saya mintak maaf sebab saya berkasar dgn awak .
last sekali . awak masih egt kan tempat nie ?
nie tmpat kite firstmeet dulu kan ? masetuh awak anta mak awak pegi urut . egt lagi tak ? time tuh kan awak yang nak jumpe saya kan ? saya dgn serabai je dtg jumpe awak kan :') . cepat kan saya dtg kat tmpt ni mase tuh . sebab dekat dgn umah saya awakk :'( awakk tahu kan perasaaan saya mcmane kalau lalau kat tempat nie sekarang ? meleleh air mata saya awakk . lagi satu .saya masih egt yang mak awak cakap yang die dah siap . kelam kabut kite balik semula kat tmpt nie kan ? mcm org gila saya bawak moto time tuh . happy kan mase tuh awakk :'(
sampai sini je saya sanggup post . saya x mampu nak tahan air mata saya . saya post semua nie sambil air mata meleleh awak :'( . sebenarnye bnyak lagi tempat yang saya lalu saya teregt kan awak . tapi saya x mampu nak post semua . awak tahu knp kan :(
SAYA SAYANG TRI RETNA SAYA :(

LAGI 6 HARI HUBUNGAN KITA GENAP 365 HARI :'(
(maafkan saya saya tak bawak awak kat tempat2 yang menarik seamsa kite coup, saya hanya mampu bawak tempat2 mcmnie , maafkan saya ya :'(
ASSALAMUALAIKUM :')
(SIPELAT)

No comments:

Post a Comment