Tuesday 10 April 2012

TRI RETNA SURYANI

nama di atas adalah nama yang aku paling sayang . orangnya kecik , comel , penyabar dan penyayang :)

TRI RETNA SURYANI . nama yang sentiasa dalam hati aku . dia orang yang paling aku sayangg . dia juga lah couple aku yang paling lama bersama dengan aku (11 bulan) . aku kenal dia kat FACEBOOK . aku tertarik dekat dia firstly ofcoz sebab NAMA dia :) . aku add dia . sebab aku mmg suka tambah kenalan . yang paling best ialah . dia yang tegur aku dulu padahal aku yang add die (act aku malu nak tegur org yang aku x bape nak kenal) . lepastu kitorang selalu chat n aku mintak no hp die dengan alasan kite bole msej luar sebab aku nak offline masetuh . niat aku sesaje je mintak no . tak sangke die bagi no die kat aku . n sejak tuh kitorang selalu text . mase tuh aku tak tahu yang dia nie budak sekolah arab . duduk pulak dekat simpang . dekat je dengan umah aku . tak sampai 15 minit je nak pegi umah die . puas text kitorang gayut mase besday aku sepuluh hari lepas aku kenal die . first time aku gayut dengan perempuan lama macmtu . dari pukul 12 malam sampai ke pagi taw . aku happy sangat mase tuh .masetuh tak silap aku die ade kat skolah . ade ape pon aku tak tahu sebab die tanak bagitahu :) . sejak tu kitorang rapat . selalu text n call . selalu jugak main miscall miscall . sejakk tuh kan hidup aku happy . aku terus berubah sejak kenal die . aku jarang kelaur malam . aku jarang balik lambat . n paling best aku ade semangat nak pegi sekolah/belajar .

awal tahun 2011 . aku dapat tahu yang die budak asrama . sentap juga hati aku mase tuh kan sebab selama die kat asrama mcmane aku nak cntc die ? sunyi hidup aku tanpa die . awal persekolahan aku mase tuh aku tak berapa nak happy sgt sebab die . n pada satu malam aku dapat call dari no yg x kenal . aku nie jenis malas nak jawab kalau no x kenal . ntah mcmane hati aku tergerak nak jawab call tuh . lepas aku jawab . sumpah aku happy sebab dia yang call aku mase tuh . sejak tuh aku rase happy semula . n lepastu die selalu rajin call aku :') .

dalam masa yang sama . aku try nak jadikan die gf aku . sebab aku bosan hidup single . yang paling best aku try bnyak kali . tak silap aku aku try sampai jejak 5 kali . kali kelima tuh aku nekad kalau x dpat jugk aku undur diri :(

alhamdulillah . setelah 5 bulan aku tunggu dan kali ke5 aku try , die terima aku . happy wook mase tuh . senyum sampai ketelinga aku taw :D . aku nyaris nyaris putus asa masa tuh , sejak tu aku dah ade teman gelak ketawa . aku dah ade teman untuk aku mengadu . aku ade teman untuk aku bagi kasih sayang . dia penyayang . dia terima aku seadanya . kau tak hensem . aku tak kaya . aku tak dapat bagi apa apa kat dia .

last sekali sebelum bilik aku basah dengan air mata aku yang meleleh dari tadi . aku nak bagitahu . yang dia satu2 insan yang dah buat hidup aku ceria . dia ceriakan hari2 aku dengan gelak ketawa dia . dia tempat aku mengadu . dia jugak tempat aku menagih kasih sayangg . aku perlukan dia dalam hidup aku . tanpa dia . hidup aku kembali muram . hidup aku sunyi . hari2 aku bosan tanpa gelak ketawa dari dia :'( .

TRI . SAYA MINTAK MAAF SEBAB PANAS BARAN SAYA AWAK SUDAH TAK ADA HATI DEKAT SAYA . SEBAB SAYA AWAK TINGGALKAN SAYA . SAYA SANGAT MEMERLUKAN AWAK TRI . SAYA SANGGUP TUNGGU AWAK SEBERAPA LAMA YANG MUNGKIN . SAYA SUDAH TAWAR HATI DENGAN PEREMPUAN LAIN TRI . SAYA SAYANG AWAK . SAYA SAYANG FAMILY AWAK . MAK AWAK SAYA DAH ANGGAP MACAM MAK SAYA SENDIRI . SAYA PERLUKAN AWAK . HIDUP SAYA SEKRANG SUNYI TANPA AWAK . HIDUP SAYA KOSONG TANPA AWAK :'(


I REALLY NEED YOU TRI RETNA :(

(SIPELAT)

No comments:

Post a Comment