Tuesday 10 April 2012

nombor 10

10

no 10 ?

no 10 antara no kegemaran aku n 10 haribulan juga tarikh yang pernah buat aku happy dan tarikh yang pernah buat aku menangis .

sekarang , 10 haribulan muncul lagi . sebelum ini aku tak sabar menunggu 10 haribulan . ini kerana setiap 10 haribulan aku akan sambut anniversery aku . setiap malam 10 haribulan aku tak dapat tidur dgn nyenyak sebab terlalu happy .

tapi itu semua sudah berlalu . 10 haribulan kali ni buat aku menangis . buat aku sedih . aku tak sanggup nak lalui 10 haribulan . sebab 10 haribulan sudah meninggalkan sejarah hitam dalam hidup aku . 10 haribulan 3 tahun 2012 tarikh yang buat aku sedih sampai sekarangg .

aku masih ingat hari ahad 10 haribulan 4 tahun 2011 . hari yang telah buat aku happy sebab aku dapat berhubungan setelah 9 bulan bergelar single . lama kan ? tetapi harini 10 haribulan 4 tarikh yg aku tunggu tunggu selama setahun aku menyambut dalam keadaan single . aku masih tidak percaye . kadang2 aku rasa yang aku sedang bermimpi yg aku dah kehilangan sebahagian dari kegembiraan aku :'(


YA ALLAH TABAHKAN HATI HAMBAMU INI :'(

sipelat
10april2012
3.12 am

No comments:

Post a Comment